loading...
فترت
منتظر بازدید : 346 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)
بیایید برای دفاع از کودکان مظلوم و بی دفاع فلسطین همه باهم این نرم افزار اسراییلی رو پاک کنیم تا ضرری هرچند کوچک به این سگ هار منطقه وارد کنیم

http://dl.p313.ir/up/do.php?img=1417


ایا میدانید سرور های نرم افزار وایبر متعلق به رژیم اسراییل است؟!
ایا میدانید هر کاربر ۲۰سنت در امد برای اسراییل به همراه دارد؟!
و آیا میدانید همین پول ها تبدیل میشود به گلوله هایی که کودکان فلسطینی را قطعه قطعه میکند؟!
و این است که امام خامنه ای فرمودند هر نوع سود رسانی به اسراییل حرام است!!!
پس استفاده از وایبر که نوعی سود رسانی به اسراییل است...

 

بیایید برای دفاع از کودکان مظلوم و بی دفاع فلسطین همه باهم این نرم افزار اسراییلی رو پاک کنیم تا ضرری هرچند کوچک به این سگ هار منطقه وارد کنیم
..............................
...........
رساندن ذره ای سود به اسراییل خفت است و ذره ای ضرر رساندن به اسراییل افتخار است...
شما هم در این افتخار شریک باشید

و بد نیست که بدانید این 20 سنت ها که تبدیل به گلوله میشود این بالا را بر سر کودکان غزه می آورد

 

شما  !  در نشر این اطلاعیه و خروشان کردن این موج کوشا باشید که وظیفه شماست!

منبع : http://www.ammarname.ir/node/63860

 

منتظر بازدید : 308 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

 

واقعا دم اون کسی که این کار رو کرده گرم ، خداخیرش بده . شرکت زمزم اقدام به تولید بطری هایی با موضوع محرم و اربعین کرده 

زمزم
به نقل از فرهنگ نیوز
منتظر بازدید : 287 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

حتما دیدین و یا شنیدین که در مراسم قرعه کشی جام جهانی ، خانمی مجری برنامه بود که حجابش منشوری (!) بود ، درسته که رفتارش به زعم ما نامناسب بود اما یه درس بزرگ تو حرفاش بود که خیلی حرف داشت ...

یه گزارشگر ایرانی با اون خانم مصاحبه کرد و در مورد وضعیتش صحبت کرد . اون خانم اعتراف کرد که مانند دیگر زنان غربی عمل کرده و فقط چیزی که عرف بوده رو انجام داده ، اما قول داد که برنامه توپ طلا ، حتما حجابی رو که مورد پذیرش عمومه انتخاب کنه ، این رفتارشه که واقعا باید واسمون درس باشه .
چند نکته رو لازم دیدم که بگم :
* اول اینکه تمامی این حرف ها زمانی زده شد که یه سری آدم ایرانی (!) به صفحه اجتماعی این خانم حمله برده بودند و مثله اینکه کامنت های نه چندان زیبایی قرار داده بودند اما اون خانم گفت که نظر من نسبت به ایرانی ها تغییر نکرده ، رفتاری که خیلی از ماها (خودمو می گم ) هرگز نمی تونیم درکشون کنیم .
* دوم این که اون خانم اشاره کرد به عرف عمل کرده ، راست هم گفته ، اما مشکل ما این جاست که متاسفانه تو مملکت اسلامی ما ، عرف تبدیل شده به مانکن بودن و بی حجابی و ساپورت پوشی ، و باز هم متاسفانه تر (!) این که کسی که چادر سر می کنه شده امل !! 
* سوم این که قول داد به دیگران و فرهنگشون احترام بزاره ، اینه که خیلی اهمیت داره ...

و اما مشروح خبر به شرح زیره:
شارا: امید حبیبی نیا، روزنامه‌نگار ایرانی در ار اف آی، گفتگویی با فرناندا لیما انجام داده و از حواشی پیش آمده برای او توسط ایرانیان سوال کرده است:

«اینترنت این اجازه را می‌دهد تا مردم خود را آنگونه که می‌پسندند بروز دهند»

فرناندا لیما، 36 ساله مدل و مجری معروف بزریلی، مجری برنامه قرعه کشی جام جهانی 2014 می‌گوید:

 من فارغ‌التحصیل رشته روزنامه نگاری هستم و 15 سال است که در رسانه‌ها مشغول به کارم، در نتیجه معتقدم آماده مجری‌گری چنین برنامه‌هایی هستم. من بسیار خوشحال بودم که مجری‌گری برنامه بین‌المللی دیگری را بر عهده داشتم. برنامه‌ای که در سرتاسر جهان به نمایش در می‌آید و کار من بیشتر دیده می‌شود. این برنامه به نوعی به رسمیت شناختن توانایی‌های من بعد از سال‌ها تلاش در این زمینه بود و البته فرصتی برای به چالش کشیدن خودم. زمانی که از من خواسته شد تا مجری برنامه باشم، همچنین از من خواسته شد تا لباسی طلایی رنگ بپوشم که تا زانوی من بود، لباسی که به نوعی مناسب آب و هوای «باهیا» هم بود.

من لباسی را پوشیدم که از من خواسته شد. من یک حرفه‌ای هستم و آنچه را که عرف است دنبال می‌کنم. نه من و نه هیچ کس دیگری در این برنامه فکر نمی‌کرد چنین اتفاقی رخ دهد و گرنه، معتقدم میشد تیپ و ظاهر دیگری نیز انتخاب شود. من درمورد حملات و عذرخواهی ها شنیدم، البته شبکه‌های اجتماعی را خیلی دنبال نکردم.

 هر فردی محصول فرهنگی است که در آن زندگی می‌کند در نتیجه من همانگونه که یک زن غربی در یک برنامه عظیم بین‌المللی لباس می‌پوشد، لباس پوشیدم. باهیا هم جایی است که دمای هوای آن غالبا بالا است.


من گمان می‌کنم اینترنت این اجازه را به مردم می‌دهد تا خود را آنگونه که می‌پسندند بروز و ظهور دهند. معمولا اظهارنظرهای خشونت آمیزتر باعث جلب توجه بیشتری می‌شوند و این خود به گستاخی بیشتر منجر خواهد شد. اما من ترجیح می‌دهم فکر کنم انسان‌های بیشتری با قصد و نیت خوب و خوش قلب وجود دارند. کسانی که تفاوت را بین انسان ها به رسمیت می‌شناسند و با ذهنی بازتر و هوشمندانه‌تر از کسانی که حمله می‌کنند، به مخالفت و مناظره می‌پردازند. در مورد مردم ایران باید بگویم، نظر من به خاطر کامنت‌های توهین آمیز تغییر نکرده است. من همچنان به فرهنگ و همه انسان‌ها احترام می‌گذارم و سعی می‌کنم هیچ کس را قضاوت نکنم تا خودم نیز مورد قضاوت دیگران قرار نگیرم. من انتظار ندارم مورد عشق و علاقه همه قرار بگیرم، اما تلاش می‌کنم عاشق همه باشم و هر روز انسان بهتری نسبت به گذشته شوم. فرهنگ‌های مختلف و نقطه نظرات متفاوت همیشه زمینه‌ای برای گفتگو بین انسان‌هاست، گفتگو و مناظره پدیده‌ای «سلامت» است اما خشونت هیچ گاه اینگونه نخواهد بود.


مجری جنجالی به همراه همسر و فرزندانش
 من می‌خواهم بگویم به خاطر تمام اتفاقاتی که افتاده متاسفم. من به هیچ وجه قصد نداشتم هیچ کشور، فرهنگ و یا مردمی را به هر شکلی مورد حمله و بی احترامی قرار دهم. من به هیچ‌وجه قصد نداشتم باعث نوعی از جنجال و یا رفتار خجالت‌آور شوم. من اطمینان می‌دهم که این اتفاق را به عنوان یک درس یاد خواهم گرفت و در انتخاب لباس برنامه «توپ طلا» آن را در نظر خواهم داشت تا همه بتوانند آن را تماشا کنند.

پ.ن مدیر:ابتدا از محمد جان عذر میخوام که توی پستش دخالت کردم  و کمی تغییرش دادم،دوم هم باید بگم درسی که من از این موضوع گرفتم این بود نباید زود قضاوت کرد...این نکته رو هردفعه به خودم یادآوری میکنم  و امیدوارم هرچه زودتر کامل اجراش کنم...

 

منتظر بازدید : 328 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (3)

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اشاره: برخلاف افکار عمومی، این نه انقلابیون ایران که سیاستمداران کاخ سفید بودند که رابطه خود با تهران انقلابی را به صورت یک طرفه در 19 فروردین 59 قطع کردند. اتفاقی که رهبر کبیر انقلاب اسلامی آن را طلیعه پیروزی و جشن ملت ایران نامید. رابطه ایران و آمریکا شاید بزرگترین معمای سیاسی عصر جدید باشد. معمایی که نه تحریم های درازمدت توانسته قفل آن را بگشاید و نه دیپلماسی تبریک، بی تردید رابطه با آمریکا در هر شرایطی متأسی از اندیشه های بنیانگذار نظام خواهد بود و بدون در نظر گرفتن صدها عبارت آشکار حضرت امام خمینی(س) نمی توان به ایجاد و ادامه رابطه پرداخت.این یادداشت که بدور از هر گونه تحلیلی تنها به بازخوانی آراء امام خمینی درباره چگونگی رابطه با آمریکا می‌پردازد، نخستین بار 18 فروردین 88 در سایت جماران و سپس تابستان 88 در فصلنامه حضور منتشر شد. اکنون این متن، به مناسبت سفر دکتر حسن روحانی و گمانه زنی های داغ موجود درباره احتمال دیدار وی با اوباما، بازنشر می شود.


مقدمه:
امام خمینی از معدود رهبران بزرگی است که با وجود آثار شفاهی و کتبی فراوان، نمی توان در بیاناتش آراء ضد و نقیض یافت. کلام ایشان در طول نیم قرن مبارزه هرگز نچرخیده و همواره آنچه را که حقیقت می دانست با تاکیدات فراوان بر زبان جاری می ساخت. سرواژه های اندیشه امام مانند اسلام ناب ، مبارزه با ستم کاران ، دفاع از مستضعفان ، حمایت از فلسطین و کرامت انسان هرگز در بیان ایشان حرکت سینوسی نداشته است.
یکی از این موارد بنیادین، نحوه برخورد با آمریکا است.  دولت «آمریکا» به علت رفتار استکباری و عملکرد استعماری خود در برابر ایران و کشورهای جهان سوم در کلام امام همواره مورد عتاب و استنطاق است. صحیفه‌ی امام سرشار از عتاب آشکار رهبر کبیر انقلاب اسلامی به دولت آمریکا است. اوج این خشم و عتاب در صفحه 84 جلد 17 صحیفه آمده است: «دنیا باید آمریکا را از بین ببرد و الا تا اینها هستند این مصیبت ها در دنیا زیاد هست.» 1
ادامه مطلب،لطفا...
درباره ما
Profile Pic
مهدی جان!ما به ظاهر منتظرانت ساده گرفته ایم آمدنت را...و همچنین ساده گرفته ایم انتظار را...ماراببخش. این پایگاه سعی براین دارد تا نمایش قطره ای از شوق منتظران را ب نمایش بگذارد...امیداست ک مورد رضایت خداوند و حضرت مهدی(عج)قرار گیرد... پیامک پایگاه: 30002223000127
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    پایگاه ما به چیزی بیشتر نیاز دارد؟
    مطالب وبلاگ را چگونه ارزیابی می کنید؟
    نمازتون قضا نشه

    صلوات سرا
    برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (ع) و سربلندی امت اسلام و پیامبر اکرم (ص) صلواتی بفرستید و بر روی آیکون زیر کلیک کنید :
    <!--tools.7Learn.com : SalavatShomar Start-->
    <div id="slt-box8" style="text-align:center"></div>
    <script type="text/javascript" src="http://tools.7learn.com/code/slt/slt8.js"></script>
    <!--tools.7Learn.com : SalavatShomar End-->
    آمار سایت
  • کل مطالب : 351
  • کل نظرات : 98
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 78
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 711
  • بازدید ماه : 2,148
  • بازدید سال : 10,855
  • بازدید کلی : 590,117
  • کدهای اختصاصی
    seyedrezabazyar
    ما را دنبال کنید

    Instagram

    Image result for ‫آیکون تلگرام‬‎

    بخش جنگ نرم

    جنگ امروز ما،
    جنگ نرم است.

    _گوشه ای از سخنان مقام معظم رهبری_


    چادر مشکی تو
    برایت امنیت می آورد
    خیالت راحت،
    گرگ ها همیشه به دنبال شنل قرمزی هستند...



    سامانه پیامکی فترت
    http://fatrat.persiangig.com/image/smart_phone_icon2.jpg
    آیه هفته

    قُلْ سِيرُ‌وا فِي الْأَرْ‌ضِ فَانظُرُ‌وا كَيْفَ كَانَ عَاقِبَةُ الَّذِينَ مِن قَبْلُ ۚ كَانَ أَكْثَرُ‌هُم مُّشْرِ‌كِينَ ﴿٤٢


    ترجمه:
    بگو: «در زمين بگرديد و بنگريد فرجام كسانى كه پيشتر بوده [و] بيشترشان مشرك بودند چگونه بوده است.» (۴۲)



    _سوره روم،آیه 42_