loading...
فترت
منتظر بازدید : 370 سه شنبه 26 دی 1396 نظرات (1)
منتظر بازدید : 419 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (1)

"ان الذین یودن الله و رسوله لعنهم الله فی الدنیا و الآ خره و اعد لهم عذاب مهینا"
سوره الاحزاب آیه 57

_______

محمد
برای کیفیت اصلی روی تصویر کلیک کنید

__________


_________


منتظر بازدید : 850 شنبه 10 آبان 1393 نظرات (0)

 

- امشب را فرصت خواسته اند.

-  حتما برای عبادت!

آری… ولی من كه می گویم ترسیده اند امیر. می خواهند در تاریكی فرار كنند. نگهبان‌ها را زیاد كنم؟

احمق! كسی كه خون علی در رگهایش است نمی ترسد. این را فراموش نكن.

عمر سعد این جمله را گفت و از جا بلند شد.

پیروزی با ماست، چه امروز چه فردا.

در چهره و صدایش تردیدی پیدا بود كه .... 

 

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید....

منتظر بازدید : 382 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

 

http://www.askdin.com/gallery/images/23148/1_photo-gallery-dokhtarchadori9.jpg

 

دلنوشته ارسالی از منتظر:

حجاب تاج بندگی هر زن مسلمانه،خوشا بحال زنانی که با آگاهی و ایمان چادر سر میکنن،میدونن مصونیت میاره،شخصیت میاره،ابهت و سنگینی میاره و... زیبایی میاره...نه محدودیت...ولی واقعا بنظر من مسئولیت مزد سنگینتره،این مرده که باید خودشو نشون بده،واقعا تو این اوضاع درب و داغون مملکت فقط به نام اسلامی مرد مسلمان بودن سخته... دم اون مردی گرم که بتونه از امتحان سربلند بیرون بیاد،مردی که از در خونه که بیرون بره تا وقتی برمیگرده فقط فرصت گناه داره و دیگر هیچ... ان شا... به حق صاحب زمانمون تمام زنهای کشورمون به زینت حجاب و حیا آراسته بشن،تا هیچ مردی هم بخاطر بی عفتی زنی آلوده به گناه نشه، خدا عاقبت هممونو ختم به خیر کنه

 

پ.ن:باتشکر از منتظر که این دلنوشته را ارسال کردند...

منبع عکس:http://www.hejab-eshg-ast.blogfa.com

منتظر بازدید : 390 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

 

یکى از علماء اسلام مى نویسد:
روزى یک زن مسیحى با شوهرش پیش من آمد و گفت : من از اسلام مسائلى را فهمیده ام و از دستورات و قوانین آن که مترقى است در شگفت و حیرتم و به آن علاقه مندم ، ولى بخاطر یکى از دستورات آن ، من هنوز به اسلام گرایش پیدا نکرده ام ، و درباره آن با شوهرم و عدّه اى از مسلمانان بحث و گفتگو نموده ام که متاسفانه پاسخ قانع کننده اى نشنیده ام ، اگر شما بتوانید مرا قانع کنید من به دین اسلام مشرف شده و مسلمان خواهم شد.
من گفتم : آن دستور کدام است ؟!

زن مسیحى گفت : دستور حجاب است . چرا اسلام حجاب را براى زن لازم دانسته ؟ و چرا به او اجازه نمى دهد که مثل مرد بدون حجاب از خانه بیرون بیاید؟ سپس بنا کرد به ایراد و انتقاد کردن ، که حجاب مانع رشد و ترقى زنان ، و سبب عقب ماندگى در جامعه است .
من پس از شنیدن ایرادها و انتقادهاى آن زن ، چنین پاسخ دادم : آیا شما تا بحال به بازار جواهر فروشى رفته اید؟
گفت : آرى ، گفتم : چرا جواهر فروشان ، طلا و سائر جواهرات گرانبهاى خود را در ویترین شیشه اى قرار داده و درب آنرا قفل میکنند؟
گفت : بخاطر اینکه دست دزدان و خیانتکاران و سارقان به آنها نرسد.
در اینجا آن عالم دینى رو کرد به زن مسیحى و اظهار داشت فلسفه حجاب نزد ما مسلمانها همین است که : زن گُلى خوشبو است ... زن گوهر و یاقوت گرانبهاست و چون جنس لطیف زن هم مانند طلا و جواهرات است ، و باید از دست خیانتکاران و دزدان عِفت و ناموس محافظت کرد، و از چشم تبهکاران و اهل فساد حفظ نمود، زیرا زن همانند مروارید است که در صندوقچه صدف باید پنهان گردد تا طعمه آنان نشود و تنها ساتر و نگهدارنده زن حجاب است و حجاب براى زنان مانند محفظه اى بر جواهرات است و اگر زنان نیز در پوشش نباشند. همیشه در معرض خطرات و تجاوزات قرار مى گیرند و به خاطر نشان دادن زیبائى ها پیوسته مورد آزار و تعدى مفسدین مى شوند.
آرى دخترم ... دستور حجاب در اسلام باین جهت است که زن از دست خیانتکاران در امان باشد. زیرا بدنش پوشیده و زینتهایش مستور است و مردم از او چیزى نمى بینند و در او طمع نمى کنند و از او دورى مى جویند و نظرشان را جلب نمى کند، بلکه از او حساب مى برند و حیا مى کنند، همه اینها به خاطر حجاب است . و شما مطمئن باش که اگر زن در پوشش ‍ حجاب نباشد، پیوسته در معرض آزار مفسدین است ، بنا بر این حجاب شرافت و بزرگوارى توست ، آرى دخترم این گوشه اى از فلفسه حجاب بوده که تذکر دادم .

پس از شنیدن این مطلب ، آن خانم مسیحى فکرى کرد... و سپس با چهره اى درخشان گفت : من تا بحال این گونه نشنیده بودم ... شما بسیار جالب بیان کردى ، و اکنون اسلام را میپذیرم .
دوشیزه مسیحى در همان جلسه ، شهادتین را بر زبان جارى کرد، و اسلام را پذیرفت .
خواننده محترم : از این گفتگوى مذهبى آشکار شد که اسلام مى خواهد شخصیت و پاکى زن را حفظ نماید، و به دنبال آن از اجتماع حمایت کند، از این رو حجاب را به عنوان شرط اساسى براى هدف مزبور لازم دانسته است . همچنین از این گفتگو روشن مى شود که اغلب بانوانیکه بى حجاب هستند از فلفسه حکیمانه حجاب اطلاع ندارند و به آثار پرسودش توجه ندارند و از مفاسد بى حجابى غافلند، تنها بوسیله حجاب ، عفت و شخصیت زن حفاظت مى شود، و از خطرات ناشى از بى حجابى در امان میمانند.

منبع: کتاب داستانهایی از پوشش و حجاب علی میرخلف زاده

فلسفه حجاب

برای دانلود کتاب فلسفه حجاب اینجا کلیک کنید


پدید آورنده: اسدالله محمدی نیا


 منبع :  313fadaii.blog.ir

منتظر بازدید : 346 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)
بیایید برای دفاع از کودکان مظلوم و بی دفاع فلسطین همه باهم این نرم افزار اسراییلی رو پاک کنیم تا ضرری هرچند کوچک به این سگ هار منطقه وارد کنیم

http://dl.p313.ir/up/do.php?img=1417


ایا میدانید سرور های نرم افزار وایبر متعلق به رژیم اسراییل است؟!
ایا میدانید هر کاربر ۲۰سنت در امد برای اسراییل به همراه دارد؟!
و آیا میدانید همین پول ها تبدیل میشود به گلوله هایی که کودکان فلسطینی را قطعه قطعه میکند؟!
و این است که امام خامنه ای فرمودند هر نوع سود رسانی به اسراییل حرام است!!!
پس استفاده از وایبر که نوعی سود رسانی به اسراییل است...

 

بیایید برای دفاع از کودکان مظلوم و بی دفاع فلسطین همه باهم این نرم افزار اسراییلی رو پاک کنیم تا ضرری هرچند کوچک به این سگ هار منطقه وارد کنیم
..............................
...........
رساندن ذره ای سود به اسراییل خفت است و ذره ای ضرر رساندن به اسراییل افتخار است...
شما هم در این افتخار شریک باشید

و بد نیست که بدانید این 20 سنت ها که تبدیل به گلوله میشود این بالا را بر سر کودکان غزه می آورد

 

شما  !  در نشر این اطلاعیه و خروشان کردن این موج کوشا باشید که وظیفه شماست!

منبع : http://www.ammarname.ir/node/63860

 

منتظر بازدید : 661 جمعه 13 دی 1392 نظرات (6)

داخل گردان شایـعه شــده بـود کـه نمــاز نمی‌خــواند! مرتـضی رو کــرد به مــن و گفت: «پسره انگار نه انگار که خدایی هســت، پیغمبری هســت، قیامتی …، نماز نمی‌خـــونه…» باور نکردم و ...

بقیه در ادامه مطلب...

منتظر بازدید : 308 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

 

واقعا دم اون کسی که این کار رو کرده گرم ، خداخیرش بده . شرکت زمزم اقدام به تولید بطری هایی با موضوع محرم و اربعین کرده 

زمزم
به نقل از فرهنگ نیوز
منتظر بازدید : 370 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

نمی دانم چه باید بگویم ، مملکت دارد از دست می رود ، چرا به فکر نیستید ؟ مسئولین محترم ! وزرای محترم ، مراجع ، آخر به که بگیم ، به داد مملکت برسید . باور کنید فقط همین یکی را کم داشتیم ، کنسرت با صدای خواننده زن ، خوب مردم چه فرقی با خارج داریم ؟ مگه مملکت اسلامی نیست ؟ مگه زیر لوای اسلام نیست ؟ چرا حرفی نمی زنید ؟ شما رو به خدا یه کاری کنید ، این مراسم ها را تحریم کنید ، شما رو به خدا قسم ...

  بیش از ۳۰ سال است که خواننده‌های زن در ایران اجازه آوازخوانی به صورت انفرادی یا اجرا در حضور مخاطبان مختلط  [ زن و مرد ] را ندارند و هم‌چنین، عکس‌برداری یا ضبط صدای آن‌ها، در حال خواندن آواز غیرقانونی است. حتی اجراهای گروهی در حضور مخاطبان زن نیز، از زمان انقلاب اسلامی در سال ۱۹۷۹، تحت نظارت شدید برگزار می‌شود؛ مانند آن‌چه این هفته در تالار اندیشه اتفاق افتاد . »


 ژیوار، خواننده ۳۲ ساله ایرانی و عضو گروه موسیقی فولکلور زنان که تا دو روز پیش از برگزاری کنسرتش در یکی از سالن‌های موسیقی تهران، نمی‌دانست که آیا مجوز رسمی برای اجرا را دریافت می‌کند یا خیر معتقد است : به چه دلیل باید پیش از اجرا تحت فشار و استرس شدید قرار داشته باشم؟ اگر صدای زن در برابر مذهب قرار داشت، چرا خداوند ما  [زنان]  را بی صدا نیافرید.!

 اما فضای کنسرت : «در داخل سالن کنسرت، زنان روسری خود را برداشته و در صندلی های خود می‌رقصیدند. در عین حال ژیوار، خطاب به تماشاگران می گوید: "لطفا گروه‌های موسیقی زنان را حمایت کنید و دیگران را از برگزاری این کنسرت مطلع کنید. اجازه ندهید ما را ناامید کنند. این همان چیزی است که آنها می‌خواهند."»!

علی جنتی، وزیر ارشاد دولت یازدهم، پیشتر در اظهارنظری تعجب برانگیز با بیان اینکه: «پخش صدای زن اگر مفسده نباشد اشکالی ندارد»؛ امید فمنیست‌های حامی خوانندگی زنان برای لغو این حرمت شرعی در ایران را پس از دوران دوم خرداد، مجدداً زنده نمود!

در این شرایط شایسته است تا با اتخاذ موضعی قاطع و بی بازگشت از سوی مسئولان فرهنگی و در رأس آن وزارت ارشاد جمهوری اسلامی، راه را بر هرگونه تابوشکنی و بدعت گذاری در زمینه عادی سازی آوازخوانی زنان بسته و از حدود و محرمات الهی و اسلامی تجاوز ننماییم.

به نقل از عمارنامه 
منتظر بازدید : 480 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

 

روز عاشورا توی یکی از هیئت ها این عکس رو گرفتم،به نظر من کار بسیار جالبی بود.و مهم تر متن بسیار تاثیرگزاری است:

به زودی هم عکس های زیبایی از مراسم عزاداری آبدانان در وب قرار داده خواهد شد.

منتظر بازدید : 593 جمعه 24 آبان 1392 نظرات (2)

 

و روباه صفتان چه حیله گرانه نقشه راه کشیده اند: از زمان آغاز جنگ فرهنگی با موهای بیرون افتاده از پس وپیش شروع شد و قرار است در آینده ای نزدیک به عریانی کامل اندام برسد.

دوران نوجوانی وسفرهایی که به تهران می نمودم را به یاد می آورم آن روزها زنان خیابان های شهر گیسوان خود را وسیله زینت و تبرج خود نموده بودند و دیدگان را به سمت خود جذب می کردند و من هم که ازخانواده ای مذهبی بودم جز آه کشیدن و اظهارتأسف کاری از دستم برنمی آمد. سال های بعد که به تهران می آمدم گویا هر روز بد تر از دیروز میشد، شلوارهای کوتاه نماد تمدن و خیابان ها جولانگاه زنانی شده بود که هر لحظه جامعه را به سمت عریانی سوق می دادند.

چه زود دوران جوانی می رسد وسرنوشت تحصیل در این شهر غریب را رقم میزند سال های ابتدایی دانشگاه تفریحم خلاصه شده بود به حضور در مسجد و درس خواندن و نامأنوس تر از هرچیزی خیابان ها و کوچه پس کوچه های شهر!

هنوز آن روز را فراموش نمی کنم که در خیابان کنار کیوسک تلفن بعد از اتمام صحبت با خانواده و حرکت به سمت دانشگاه متوجه صدای دختر بزک کرده ای شدم که مرا برادر خود خواند و کارت اعتباریم را تقاضا کرد من هم که قیافه او را دیدم با بی محلی به حرکتم ادامه دادم واین جا بود که چیزی جز ناسزاهای او نصیبم نگردید، نمی دانم شاید هم ادب حکم می کرد که بایستم اما...

آن زمان هم با سکوت و مشغولیت به درس گذشت وچه می دانستم که تقدیرم ماندن و تأهل درپایتخت است.

حال دیگر تهران پرشده از باربی های خوش خط و خال، دولت ها یکی پس از دیگری آمده اند ورفته اند چه اصلاح طلب چه اصول گرا، بماند که آن روزها می گفتند فلان دولت آمد حجاب تعطیل می شود بعد هم گفتند آن دیگری آمد اوضاع حجاب درست می شود، دیگر چشمم آب نمی خورد که با آمدن کسی جز مهدی فاطمه (عج) حیا و عفت فاطمی بر سرزمینمان حکم فرما گردد.

این روزها دیگر دارد عادی می شود که زنان با لباس های آستین کوتاه ومانتوهای چاک دار به کوچه وخیابان راه پیدا کنند.

در نهایت حربه جدید دشمن که زیرکانه این بار اندام زنان ایرانی را هدف گرفته، پوششی است به نام (ساپورت) البته شرمم می شود بگویم پوشش!!! نمی دانم بعضی هاچگونه این جرأت را به خود داده اند ،همانطور که در مراسم های عروسی و در برابر محارم خود ظاهر می شدند اکنون خود را بزک کرده و به خیابان ها و پاساژها نفوذ کنند.

جالب اینجاست که با کمترین تأملی می توان گامهای آرام ابلیس در ترویج اباحه گری و عریانی را فهمید: تغییر نام جوراب شلواری زنانه به ساپورت، هماهنگی ورود و تولید بیشمار آن درکشور، مسلح شدن مانکن های پشت ویترین ومانکن های انسانی خیابان گرد به آن، سایت های پرشده ازفروش مدل های رنگارنگ ساپورت بدون کوچکترین فیلتر و در آخرتبلیغ های زیرکانه آن در شبکه های ماهواره ای أعم از کنسرت گوگوش (طبق مطالعات اینترنتی) که با سیاست هرچه تمام تر با آنکه می توانند زنان را با پاهای عریان به صحنه بیاورند اما از ساپورت استفاده می کنند.

اما باید بانهایت تأسف گفت این بعضی از زنان ساده اندیش هستند که بدون اندکی درنگ و دقت در نقشه های شوم دشمنان این مرزوبوم شخصیت وحیای خود را بازیچه دست آن ها کرده اند.

دیگر وقت آن رسیده که سکوتم را بشکنم و دراین جنگ نرم با سلاح قلم بر دشمن خاصم یورش برم تا شاید بعضی از مسئولین در خواب مانده و بعضی ازعلما و روحانیونی که احیانأ از تأثیرکلامشان اطمینان ندارند این نوشته ها را دیده و به جنب وجوش بیفتند، هرچند شاید آن ها هنوز هم از بحث و پیگیری این مسائل خجالت می کشند وسطح آن را پایین ترازسطح علمی و معنوی خود می بینند. حال آنکه همین بعضی ها هنوز نمی دانند ساپورت چیست، چه شکلی دارد و چه کسانی آن را پوشیده اند.

دیگر شاید وقت آن رسیده باشد که ندایی بگوید: ( الیوم استعمال ساپورت در حکم محاربه با امام زمان عج ) تا بد خواهان نظام اسلامی ایران حیا و غیرت زنان و مردانی را حس کنند که،حاضرند خون رنگینشان را فدا کنند.

و روباه صفتان چه حیله گرانه نقشه راه کشیده اند:

۱. موهای بیرون افتاده از پس وپیش

۲. روسری های کوتاه آب رفته

۳. شلوارهای سوراخ سوراخ وکوتاه شده

4.مانتوهای اندامی وچاک خورده

۵. لباس هایی با دکمه های روی آستین جهت سهولت برای بالازدن

۶. ساپورت

7.هدف بعدی دشمنان!!! خدا نکند که عریانی کامل اندام باشد

به امید آن روز که مسئولین، علما و دلسوزان این نظام با ذره بین قوی تری سیاست های زیرکانه دشمن را نظاره گر بوده و سازنده سدهای مستحکم در برابر نفوذ صفات رذیله باشند.

(رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَیَسِّرْ لِی أَمْرِی وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِی یَفْقَهُوا قَوْلِی)...

 منبع : الف - ماسال نیوز

منتظر بازدید : 412 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)

 

نماز
منبع : اسک دین
به نماز نگو کار دارم ، به کار بگو نماز دارم .....
منتظر بازدید : 443 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (1)

برادرم ، من در گرمای تابستان چادر سر می کنم ، سخت است ولی تنها چند ماه است ،
چادر ، آزادی حرکت و دستانم را می گیرد ، سخت است ولی نه زیاد،
به من میگویند امّل عقب افتاده ، سخت است ولی مهم نیست .
چادر سر کردن مسئولیت می آورد و انتظار ، ولی تمام اینها سخت تر از کار تو نیست ،
سخت تر از کار تو نیست که باید در تمام طول سال سر به زیر راه بروی و از میان شیاطین متحرک کوچه ها و خیابان ها، 
از میان بانوانی که نتوانسته اند خودنماییشان را کنترل کنند ، سالم رد شوی ،از تو سخت تر نیست که همیشه باید مراقب خودت باشی وقتی می خواهی بیرون بروی یا فیلمی ببینی یا به اینترنت وصل شوی ، 
زیرا شیاطین برایت کمین کرده اند . 
از تو سخت تر نیست که در این هجوم بی مهابای وسوسه های دلفریب و پلیدی های نا جوانمردانه باید پاک باقی بمانی.

و خداوند مرد را قوی آفرید زیرا وظیفه ات بسی سنگین تر است و اگر دراین آزمون ها پیروز شدی ،
مردی خدایی می شوی!


به نقل از اسک دین
منتظر بازدید : 328 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (3)

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اشاره: برخلاف افکار عمومی، این نه انقلابیون ایران که سیاستمداران کاخ سفید بودند که رابطه خود با تهران انقلابی را به صورت یک طرفه در 19 فروردین 59 قطع کردند. اتفاقی که رهبر کبیر انقلاب اسلامی آن را طلیعه پیروزی و جشن ملت ایران نامید. رابطه ایران و آمریکا شاید بزرگترین معمای سیاسی عصر جدید باشد. معمایی که نه تحریم های درازمدت توانسته قفل آن را بگشاید و نه دیپلماسی تبریک، بی تردید رابطه با آمریکا در هر شرایطی متأسی از اندیشه های بنیانگذار نظام خواهد بود و بدون در نظر گرفتن صدها عبارت آشکار حضرت امام خمینی(س) نمی توان به ایجاد و ادامه رابطه پرداخت.این یادداشت که بدور از هر گونه تحلیلی تنها به بازخوانی آراء امام خمینی درباره چگونگی رابطه با آمریکا می‌پردازد، نخستین بار 18 فروردین 88 در سایت جماران و سپس تابستان 88 در فصلنامه حضور منتشر شد. اکنون این متن، به مناسبت سفر دکتر حسن روحانی و گمانه زنی های داغ موجود درباره احتمال دیدار وی با اوباما، بازنشر می شود.


مقدمه:
امام خمینی از معدود رهبران بزرگی است که با وجود آثار شفاهی و کتبی فراوان، نمی توان در بیاناتش آراء ضد و نقیض یافت. کلام ایشان در طول نیم قرن مبارزه هرگز نچرخیده و همواره آنچه را که حقیقت می دانست با تاکیدات فراوان بر زبان جاری می ساخت. سرواژه های اندیشه امام مانند اسلام ناب ، مبارزه با ستم کاران ، دفاع از مستضعفان ، حمایت از فلسطین و کرامت انسان هرگز در بیان ایشان حرکت سینوسی نداشته است.
یکی از این موارد بنیادین، نحوه برخورد با آمریکا است.  دولت «آمریکا» به علت رفتار استکباری و عملکرد استعماری خود در برابر ایران و کشورهای جهان سوم در کلام امام همواره مورد عتاب و استنطاق است. صحیفه‌ی امام سرشار از عتاب آشکار رهبر کبیر انقلاب اسلامی به دولت آمریکا است. اوج این خشم و عتاب در صفحه 84 جلد 17 صحیفه آمده است: «دنیا باید آمریکا را از بین ببرد و الا تا اینها هستند این مصیبت ها در دنیا زیاد هست.» 1
ادامه مطلب،لطفا...
منتظر بازدید : 460 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

 

حجاب

نگران باش …

چقدر جالب بود لحظه ای که در مترو زل زده بودی به من!

و نگاه از من بر نمی داشتی …

نمی دانم ظاهر من برای تو ناپسند بود یا میخواستی ببینی در این تیپ و

ریخت اذیت نمیشوم ؟!

فقط میخواهم این را بگویم که من راحتم در همین چادر مشکی

در همین چادری که رنگش از نظر تو “ کراهت ” دارد !

در همین چادری که …

شما نمیخواهد نگران افسردگی و اذیت شدن من در این چادر مشکی

باشی !

 نگران خودت باش در آن سرای آخرت ....

 

به نقل از عمارنامه

منتظر بازدید : 422 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (1)

پسرک ابرویت چه شد ؟

rpg
عکس از سایت شهید برونسی و بروز ترین ها
وصیت تکان دهنده ی شهید به مادرش ...
مادرم زمانی که خبر شهادت مرا شنیدی گریه نکن ...
زمان تشیع و تدفین من گریه نکن ...
زمان خواندن وصیت نامه ام گریه نکن ...
فقط زمانی گریه کن که مردان ما غیرت را فراموش میکنند و زنان ما عفت را ...
وقتی جامعه ما بی غیرتی و بی عفتی گرفت
مادرم گریه کن که اسلام در خطر است ...

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
مهدی جان!ما به ظاهر منتظرانت ساده گرفته ایم آمدنت را...و همچنین ساده گرفته ایم انتظار را...ماراببخش. این پایگاه سعی براین دارد تا نمایش قطره ای از شوق منتظران را ب نمایش بگذارد...امیداست ک مورد رضایت خداوند و حضرت مهدی(عج)قرار گیرد... پیامک پایگاه: 30002223000127
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    پایگاه ما به چیزی بیشتر نیاز دارد؟
    مطالب وبلاگ را چگونه ارزیابی می کنید؟
    نمازتون قضا نشه

    صلوات سرا
    برای سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (ع) و سربلندی امت اسلام و پیامبر اکرم (ص) صلواتی بفرستید و بر روی آیکون زیر کلیک کنید :
    <!--tools.7Learn.com : SalavatShomar Start-->
    <div id="slt-box8" style="text-align:center"></div>
    <script type="text/javascript" src="http://tools.7learn.com/code/slt/slt8.js"></script>
    <!--tools.7Learn.com : SalavatShomar End-->
    آمار سایت
  • کل مطالب : 351
  • کل نظرات : 98
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 78
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 113
  • باردید دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 682
  • بازدید ماه : 2,119
  • بازدید سال : 10,826
  • بازدید کلی : 590,088
  • کدهای اختصاصی
    seyedrezabazyar
    ما را دنبال کنید

    Instagram

    Image result for ‫آیکون تلگرام‬‎

    بخش جنگ نرم

    جنگ امروز ما،
    جنگ نرم است.

    _گوشه ای از سخنان مقام معظم رهبری_


    چادر مشکی تو
    برایت امنیت می آورد
    خیالت راحت،
    گرگ ها همیشه به دنبال شنل قرمزی هستند...



    سامانه پیامکی فترت
    http://fatrat.persiangig.com/image/smart_phone_icon2.jpg
    آیه هفته

    قُلْ سِيرُ‌وا فِي الْأَرْ‌ضِ فَانظُرُ‌وا كَيْفَ كَانَ عَاقِبَةُ الَّذِينَ مِن قَبْلُ ۚ كَانَ أَكْثَرُ‌هُم مُّشْرِ‌كِينَ ﴿٤٢


    ترجمه:
    بگو: «در زمين بگرديد و بنگريد فرجام كسانى كه پيشتر بوده [و] بيشترشان مشرك بودند چگونه بوده است.» (۴۲)



    _سوره روم،آیه 42_